Benim bebeğim de 10 aylık, bir hafta önceye kadar ağzı kiliy hiç bir şey yemiyor, hazırladığım çorbalar yemekler etrafa saçılıyordu. Sütüm zaten az mama ise gece 1 kez uyurken verebilirsem içiyordu.Büyün yemekleri ağzında bir huni olsa da akıtsam diyordum. Bi hafta önce artık açlıktan kurudu bu çocuk diye ağzını açmak için sol elimle yanaklarını sıktım, ağzı açıldı, sağ elimle ağzına verdim kaşığı. Kitlendi kaldı. Bir iki kez böyle içince ağzını açmaya başladı. Meğer bebek daha ağzını açmayı bilmiyormuş ki yavrum. Şükür bir haftadır yedirebiliyorum. Siz de denemek isterseniz bir düşünün bakalım.