10 aylık bir kızım var. Gezerek yemek yemek istiyor. Oturtup yediremiyorum böyle de yemek yeme süresi o kdr uzuyor ki bir lokma alıyor gidip odasna bi tur atıp geliyor 1 lokma daha. Oturtsam 5 dk zor tutuyorm önceden mama sandalyesnde otrur mis gbi yerdi. Şmdi orda da ayağa kalkmayı öğrendi oturtamıyorm asla. Önerisi olan var mı?