AlpAnnesi94 24 hatta 48 saat gözlemleyin ,bizde 4l3 aylıkken düştük baya yüksekti yatak kafa tası kırıldı ama ama kusma ,gözlerde kayma vs yoktu ben kafasındaki sislikten endişe ettiğim için MR soktum ve hakliydim endisemde çünkü kırık oluşmuş kafatasında.Bize doktor 48 saat gözlemleyin kanama ,sızıntı 48 saat içinde de olabilir demişti.Dojtor bebek olduğu için uynaik tutmak imkansız uyku saatinde uyutun arada yoklayin tepkilerini demişti, bir süre korkudan dolayı sakinlik oluyor ,ağladığı için yorulmuş olabiliyor bir hafta kadar etkisini üzerinden atar merak etmeyin ama düştüğü yer yüksek ve zemin sertse kontrol için hastaneye gitmeniz de fayda var ne olur ne olmaz geçmiş olsun şimdiden