Merhaba kizkar bnn5 ay 18 günlük bebeğim var anasaglikta göz testimiz vardı yenidogdugunda göz kayması var dediler 6 ay olsn yine bakalım dediler geçen gün gittik hala var göz kayması doktora götür dediler acaba başına gelen varmı nasıl tedavi ediliyor netten baktım ameliyat falan diyor korktum böyle olup düzelen varmı