Merhabalar, kızım doğduğunda o kadar sacliydiki 2 aylık olduğunda ensesine geliyodu saçları çok terliyodu özellikle uyurken su içinde kalıyordu doktorumuza sorduk kesmemizde sakınca olmicagini söyledi kestik ama bu sefer de bı tarafda saçı var diğer yerde yok kısım kısım uzadı hepsi eşit gitmedi 🤦 tekrar mi kessek dedik yoksa düzelir mi bilemedim önleri uzadı arkada saç yok değişk oldu bu durumu yaşayan oldu mu olduysa ne yaptılar 🤦