Mamada yese emmese de beslenme sonrası ıkınmaya baslıyor kaka yapıyor alerjik bir bebeğim var ama dokuncak bişey yemedim alerji maması içiyor böyle durum yasayan oldumu doktor randevumuza daha var randevuda görüşücez demiştik doktorla ama ben merak ediyorm deneyimi olanları
bebeğim 5 aylık