Anec_2020 Evet bırakmamanız gerekiyordu ben hamilelikte kullandığım vitaminin emzirme dönemi olanı kullanıyorum hiç aksatmadım doktorum eğer beslenmen çok iyi değilse vitamine devam et dedi doğum yaptıktan sonra çok zor oluyor eskisi gibi beslenebilmek keşke olsa da vitamine ihtiyaç duymasak umarım Kısa sürede düzelir sizinki de