nurus91 doktor neocate ve alfamino dışında hiçbir alternatif göstermedi. Üstelik arayıp zor durumda olduğumuzu söylememize rağmen. Asistanı çocuğunuz açsa ben bişey yapamam zorla yedirin gibi bişey söyledi. Neyseki 2 kutu bulduk. Bir arkadaşım 112 yi aramış mamayı bulmak için🙈 200e yakın eczane aradık bugün hiçbirinde yok. SANIRIM ZAM GELECEKMİŞ ondan dolayı vermiyomuş depolar. 😠 Teşekkür ederim bu arada🌿 içimide dökmüş oldum🌿