Kızlar merhaba ilk bebeğim. 21 günlük. Normalde iyi kötü uyurdu son 2-3 gündür birşey oldu sanki yavruma huyu suyu değişti 😅 gaz ilacı kullanıyor gazını yapıyor sütle besleniyor zaten 15 günde 1 kilo almış aç da değil yani . Kucağıma alıyorum durmuyor sallıyorum uyumuyor sürekli bir ıkınma hali üzerinde bir huysuzluk var. Böyle olan var mı ninni dua vs dinletiyorum yok onları da sevmiyor 😔 ne yapabilirim artık uykusuzluk mahvetti. Yanında biri olmayınca da durmuyor ağlıyor.