Ozge3417 Belden uyuşmalı sezeryan oldum 4 ay geçti ilk ay oldum gbi adet fakat sonrasında olmadım normal mi bu durum sizce ? Sizler ne zaman oldunuz
Zeynep_alya24 Ozge3417 2 ve 3 aylıkta birgün oldum Baska olmadm ama 4 aylıkken düzenli olmaya basladım 6 aylık olacak bebegm haftaya 2 aydır düzenli okuyorum