Mammamiya Merhaba anneler 1 aylık bebeğime sleepy bebek bezi kullanıyoruz 3 numara kızım 4.500 kiloda bez sıkmıyor ama bacakta hep iz yapıyor sizce bezi mi değiştirelim
MiniKaya Mammamiya bizde sleppy kullanıyoruz 2 buçuk aylık oğlum sleppynin lastikleri biraz kalın o yüzden iz yapıyor
KardelenYB Mammamiya onu rahatsız etmiyorsa sorun olmaz bugün bebek bezlerinin lastık kısmı yapar haliyle üstüne kıyafet giydiriyorsun kuvars dururken baskı oluyor
SinemAlaz Mammamiya sleepynin kesimi dar artık kıpkırmızı izyapmaya başlamıştı ben değiştirdim bezimi