Maviprens 4 aylık bebeğim var ilk kez regl oldum ve sütüm çok azaldı başına gelen var mı bitince yine artar mı
Fsdmrkn Maviprens biraz azalma alıp tadında da acılık burukluk olabiliyormus. Stresini yapmayın geçince oda düzelecektir.
Woody Maviprens benim ilk reglimde azalmıştı. Tadı da değişti sanırım. Mama takviyesi yapmıştım. Sonra azalmadı
Woody Maviprens uymuyorsa, huzursuzsa doymuyor olabilir. Kızım mamayı verince uyuyabilmişti. Mamaya bu karşı olmaya gerek yok 🤷♀️açsa mecbur.. sağıp dolaba koydıgınuz sütler varsa onları da kullanabilirsiniz
hzlssmoom Maviprens evet canım regl olduğumda azalır abdestlendigimde tekrar eski haline gelir 11 aylık kızım hala aynı
Cinarinannesi00 Maviprens benim azalmıyor ama reglim yaklaştığında ve olduğu zamanlar bebem memeyle kavga ediyor resmen yani meme reddi yaşıyoruz her ay bu dönemlerde 🙄
Muhasebeciana Maviprens bende 4.5 aylikken ilk reglimi oldum ama cok sukur ne azalma oldu nede tadinda bir degisikllik oldugunu dusunuyorum kizim ayni sekilde emmesine devam etti cok sukur