Arkadaşlar öncelikle merhaba sırf bu soruyu size sormak için aranıza yeni katildim.10 buçuk aylık bi kız bebeğim var .normalde içini çeker nefessiz kalır gibi hareketler yapıyordu kendi kendine.ben dün işteyken yine aynı hareketi yapmış ve dili boğazına kaçmış hareketsiz kalmış evdekiler dilini çıkartmış.başina hiç gelen oldumu.bu neden olur.hastaneye goturucem randevu aldım ama çokta endişeliyim bı size sormak istedim.bazilari sürekli tekrarlar bu çocuğu öldürür falan diyor.sizce doğrumu