Alyanihan Merhaba kızlar, bebişim 2 gündür çok salyalı ve eli hep ağzındaydı, bugün farkettik arka dişlerinden sanki beyaz bir noktacık pırtlamış, baya da sert diş gibi 😰yani dişse erken çıkmasının olumsuz yanı ne olabilir bilgisi olan 2buçuk aylıkken bebişi diş çıkaran var mı 😮
Karides Alyanihan salya tukuruk bezlerinin aktif olarak calismaya baslamasindan oluyor disle pek alakasi yok. 2,5 ayda dis cikarma hic duymadim. Bence o dis degildir
Dodonay Alyanihan ilk dişler arkadan cıkmaz ki. Önden çıkar. Bu haftalarda tükrük bezleri yeni yeni çalışmaya başlıyo. O yüzden salya. Ve elini emmeyi öğreniyo. Allah aşkına sadece foruma mı giriyosunuz. İlk açınca yazıyo tüm bunlar bu haftalarda
esrozcncpr Alyanihan dediğiniz beyaz nokta sert kemik gibi sanırım. Çok karşılaşılan bir durum bohn’s nodules olabilir. Küçük tükürük bezlerinin belirgin olması. Korkulcak birşey değil zamanla geçiyor.
Rabiaceviz CNm o dış değil benim oğlumda da vardı 4 aylık olduğu da ama şimdi yok oğlum 6 aylık daha cikarmadik disimizi salya bizde de oldu daha disin yerini yapiyordur 2.5 ay çok erken ben o ayda diş çıkaran duymadın görmedim
Adensu Rabiaceviz olabilir dişli dogan bebek bile varmis birbyerde okumustum gercek bir bilgi bu arada
Ennur_EylulKumru Epstein incileri denen şey de olabilir. Benim kızımda vardı. Aaa dişleri var bi diş doktoruna gidelim gösterelim diyorduk ki çocuk doktoru bunlar geçecek dedi 🤷🏻♀️🙂 Ve kayboldu
Adensu Alyanihan arka disler en son cikiyor bu arada. Erken cikma ihtimali olsa vile bu kadar erken arka disler cikmaz
Gizem10 Alyanihan benım erkek kardeşim 2,5 aylıkken diş çıkarmış gayette suan saglıklı ve dişleri benden saglam bır sıkıntı yaşamadı.
Zynpazra Alyanihan canım bnm kızım 2aylıktan beri salya ve duş kasıyo el agızda bazen uzun surelı el agızda aglıyodu ama 5bucuj aylıkkn cıkarttı 1hafta oldu daha cıkartalı😂