Aselduru88 Kızım sabah 7 de uyanıyor sizin bebekleriniz sabah kacta uyanıyor ve en cokk merak ettiğim o tekrar uyuma süresi gelene kadar ne yapıyorsunuz ben çok uykulu oluyorum 1 ben sanırım bugün kızımı çok uykusu var diye beşiğine koydum 1 saat salladım uyuttum şimdi vicdan yapıyorum
Med Aselduru88 ben 7 buçuk 8 gibi kendim uyandırıyorum zaten alıştı o saatlerde kalkmak istiyor yemek oyun alt değiştir derken uykusu geliyor. Sonra beraber uyuyoruz
Organikumos Aselduru88 bende öyleyim mecbur bir kaç saat idare edebiliyorum çok erken kalktığı için sonradan yine 1 2 saat uyuyor.
Gencanne_19 Aselduru88 benim oğlum da 8 dedim mı ayakta. Emziriyorum,altını üstünü değiştiriyorum,yarım saat kadar etrafa bakıyor sonra kucağıma alıyorum hoşuna giden bı kaç nesne var onu gösteriyorum. En son mizmizlaniyo agliyo,uyutuyorum😅
Sezenaksukarademir Aselduru88 biz öyle en geç 8 de kalkıyoruz. Uykusu varsa tekrar yatırıyorum yoksa öğlene kadar ayaktayız
KardelenYB Aselduru88 zaten 1 saat sonra genelde uykuları geliyor benimki sızlanıyor oyun oynatmaya çalışırken bende uyutuyorum 1 saat dolmadan hatta
Melll Aselduru88 ben yaklaşık 1 yaşına kadar 6da kalktım hep o saatlerde kalkardı şimdi 18 aylık 7.30 8 de ayaktayız bende uykulu oluyorum bir kahveyle kendimi ayıltıyorum mecbur
Semilay Aselduru88 Benimkide 7 7 buçuk gibi kalkar öğlene kadar daha uyumaz bende kahveyle ayakta duruyorum 😂
CaglaCeylin Pazar 1 yasina girecegiz, dogdugundan beri 5:30-6 larda uyaniyoruz. Aksam 8 de uyur gece pek kalkmaz dis zamani uyanir jel sürerim yine uyur. Ama 5:30 cok erken dayanamiyorum
Erencinarinannesi Aselduru88 6:30 da uyanıyor max 7:30 u görürüz ben babasına veriyorum emzirdikten sonra çok uykum geldiği için bazen de direk kalkıyorum kahve yapıyorum 19.5 aylık doğdu doğalı sabah erkenden uyanır
Eymeninannesiiiiii Aselduru88 6-7 gibi uyanıyor kahvaltı yapıyor 2-3 saat sonra yine uyuyor bebeklerin erken uyuyup erken uyanması onlar için önemliymiş doktorumuz söylemişti özellikle en geç 10 da uyumaları gerekiyormuş gelişim açısından
Aliveanne Aselduru88 Benim oğlumda 7 de uyanır . Sütünü ısıtıp iciririm . Sonra yanıma alıp pis pis yapip uyuturum şuan uyanık kahvaltı yapicaz sonra tekrar uyuyacak ins.