Kızlar dün gece uyuturken bikaç defa derin derin nefes alıp vermeye başladı sonra düzeldi bi iki defa kendini sıktı gaz sancısı var gibi ıhh yaptı 1 saat kadar sonra uyanıp uykuya daldı anca.dalmadan önce farkettim ateşi çıkmış calpol verdim düştü hemen. Sabah yine ateşi çıkmış. Korona mı oldu acaba çok korktum gaz sancısı değil de başka bi ağrısı mı vardır. Sıkıştığı için mi derin nefes almıştır. Bebeklere ilaç verilmiyo diye biliyorum korona olsa da. Ne yapmam lazım yalnızım bebeğimle korktum çok yol gösterirmisiniz