Azraaa02 yukarıdaki cevabımda da belirttiğim gibi anne sütü yoksa devam sütü agırlıklı olmalı. Siz sinirlenip debelendikçe yeme problemi olan bir cocugunuz olacaktır. Çocuk yetiştirirken acelenin hiç bir faydası yoktur bunu zamanla anlayacaksınız muhakkak ama kendinize ve bebeginize karsı sabırlı olun. Zamanla herşey oturacak.