1Anne22 Merhaba Güzel Anneler 💜 Oğlum 7 aylık ve beşik de uyuyor bizşm odamızda fakat beşiği kadameli olmadığı için bi kaç ay sonra tutunup kalkacağı için bizde montesorri yatak yaptırdık oda yaptık odalarımız Yan yana telsiz de aldım gece kullanmak için ama şuan içimi bi korku aldı gece ya duyamazsam sesini telsiz var ama ondan da duymazsam diye endişelenmeye başladım eşimde biraz daha kalsın bizle aynı odada diyor ama ben ilerleyen zamanlar da ayırınca daha zorlanacağımı düşündüğüm için odası hazırken ayırmak istiyorum sizler nasıl bi süreç izlediniz benşm gibi endişelerinşz oldu mu ?🤭 Lütfen odayı ayıran annelre soruyorum postun altına ben ayırmadım daha erken bence acele etmeyin vs yazmayın …
aysegullerg 1Anne22 merhaba 🤗 biz 8 bucuk aylık gibi ayırdık beşiği bizim odadaydı fakat son zamanlarda sık uyanmaya başladı emdirip koyuyordum yine uyanıyordu dedik galiba ayrı oda da yatmaya hazır, odasında kamera var gece onu sesli kendi odamızdan açıyoruz İnanın anne baba iç güdüsü ıh dese anında kalkıyorsun hiç sıkıntı yasamadık ve kızım ilk gece deliksiz uyudu meğer bizim yatakta dönüp durmamız uykusunu bölüyormuş 🙁 uyku düzeni oluştu geceleri daha uzun uyuyor sabahları hep aynı saatte kalkar ve uyuyacağı odasını beşiğini biliyor artık bence doğru karar
Eminos 1Anne22 emziriyorsaniz eger gece sut kokusu alan bebek uyumazmis bunu okumustum oglumu 11 aylikken ayirdim ih dese duyuyorsun endiselenme
Annebalisi 1Anne22 Ben 1 yaşında ayırdım 18 aylık hala ayrıyız ilk gece asla uyuyamadım sizin gibi ya duymazsam korkusuyla 😅 Bazen uyurken ses çıkarıyo onu bile duyup gidiyorum hemen bakıyorum ki uyuyo. Duyarsınız yani merak etmeyin uykunuz çok ağır değilse,ben çıt sesi gelse gidiyorum aklım orda uyuduğum için sanırım.
Annesi23 1Anne22 ben 6 aylıkken ayırdım. İlk gece hiç uyumadım sonraki gece dayanamayıp yanıma aldım ama bu sefer o yanımızda uyumak istemedi ağladı götürüp odasına koyunca mışıl mışıl uyudu yani bebekler de ayrı odada çok daha mutlular bence. Sesini her türlü duyarsınız uyanmama gibi bi durumum hiç olmadı ama iyi ki ayırmışım diyorum ikimiz de çok rahat ettik uykular düzene girdi.
MomofGok 1Anne22 telsizden duymamanız gibi birşey söz konusu olmaz bence çünkü uyurken o psikolojiyle uyuyacağınız için hemen uyanırsınız. Sonuçta yanınızdaki beşikte uyurkende en ufak sesine uyanabiliyorsunuz.☺️ Bence oda ayırma konusu bebeğin ve annenin hazır olmasıyla alakalı ve herkese göre değişkenlik gösterir illa 2 yaşa kadar aynı odada yatılması gerektiğini düşünmüyorum. Oda ayırınca Güvenli bağlanma konusuna giriyorlar ama ben bütün gün bebeğimle ilgilenip, oyunlar oynayıp, sevgimi gösteriyorsam sadece odasını ayırıyorum diye güvenli bağlanmaya zarar verecek birşey yapmış olmuyorum. Benimde bebeğim 5 aylık kendimi hazır hissettiğimde odasına almayı düşünüyorum çünkü beşiğine sığmamaya başlıyor boy ve kilo olarak önden gidiyor. Şimdiden ara ara odasına götürüp odasını anlatıyorum, eşyalarını gösteriyorum. Odasınada öğlen uykusunda alacağım önce bir sabahtan öğlene kadar odasında oyunlar oynatacağım odasına güven kazanacak ondan sonrada öpüp koklayarak uykusuna yatıracağım 🤗
2bebelianne__ 1Anne22 benimde kızım 5 ay 10 günlük beşiğinde yatıyor ama 1 ay sonra taşınıcaz montessori yatak yaptırmayı düşünüyorum bende odasını ayırıp😊 telsiz alıp sesini duymak çok mantıklı bnce ben öyle yapmayı düşünüyorum 😊
Saripapatyammm 1Anne22 Tam vakti bence :) 8 aylikken ayirdim Ama ben besikle ayirdim. Besigimiz büyük. Yatakla nasil olur bilmem. Zaten bir kulaginiz onda uyuyorsunuz. Hemen duyarsiniz.
ipek39ela 1Anne22 kuzum biz de 6 aylıkken odasını ayırdık montessori yatağa geçirdik hiç sorun yaşamadık çok şükür 10 aydır odasında yatıyor, hem uyku kalitesi için hem de bireysellik bağımsızlık ve özgüven duygusunun gelişimine çok katkısı var bence 😍💕 telsiz falan bile kullanmıyorum gercekten hık dese duyuyorsunuz ya da ses vermeden inip kendisi inip geliyor 🙈
Hakaninannesi 1Anne22 merhaba 8 aylıkken odasını ayırdık💙hem kamerası hem telsizi var.yeni yatağına alışıncaya kadar oğlumun odasında yer yatağında yattım beş gün kadar😅daha sonra telsizi de kurup kendi odama geçtim.Allaha şükür çok rahat ettik şu an 16 aylık odasını çok seviyor hiç bir problem yaşamadık.telsiz ile gece sessizliğinde yatağında dönse bile hış hış diye telsizden duyuyorum hiç endişe etmeyin bir iki gece yatsın hepiniz alışırsınız💙
Karel 1Anne22 8 buçuk aylıkken ayırdık yani 1 hafta oluyo tüm kapılar açık odalarımız karşılıklı ama gece hep uyanırdı bizim odada yatarken kendi odasında daha az uyanır oldu ama biz beşiğin kademesini indirdik tutunup kalkmaya çalışıyo çünkü gece rüyasında ııı dese koşarak fırlıyorum annelik demekki bende duyamam diye korkuyordum şuan çok iyi gidiyo 🥰
vebebek 1Anne22 biz yaklaşık 4 aylıkken ayırdık, şimdi 10l1 aylık, sesten çok etkileniyordu ayırınca uykuları baya düzeldi, bizimki de montesorri de yatıyor, telsiz sesi bebeğin sesinden daha çok çıkıyor yani daha rahat duyarsınız, deneyerek görebilirsiniz
minikbebeklerim1 1Anne22 ilk 2 çocuğumu kırkı çıktıktan sonra ayirmistim telsiz falan da almamıştım. Annelik içgüdüsüyle alakalı bi durum kulağın hep onda oluyor. Merak etme gercekten odasını ayırmak istiyorsan başarabilirsin.
Flamingom 1Anne22 ben bir hafta oldu ayıralı 18 aylık şuan yanımda park yataktaydı Odası karsımda montesorili kapılar kapalı ama duyuyorsun merak etme 2 gün uyumadım duyamam diye 😂
Annis-ogul 1Anne22 ayy bnm de bebegim 6 aylik olunca hemen ayırmam ama belli bi sure ayni odada kalacak besinin yavrusuna da bn yatarim😀 içim rahat etsin diye sonra odama gecicem artik .
Waffle 1Anne22 ben 1 yasinda idi ayirdim kizimin odasini. İyi ki de ayirmisim diyorm uyku duzeni daha guzel oldu. Gece uyanmalari falan azaldi yani. Keske daha once ayirsaymisim diyorm :)) Hic endise etmeyin duyarsiniz zaten onu dusunerek uyudugunuz icin en kucuk sesi bile duyuyor insan :) İlk zamanlar odalarinizin kapisini acik birakirsiniz iciniz rahat eder :))
Mysunshines17 1Anne22 Ben 4 aylıktı ikizlerim odalarını ayirdim kendi odalarında uyuyorlar..Gece uykuları bu şekilde inanılmaz düzenli ,odalarına geçtiğimiz an uyumak için gittiğimizi bile biliyorlar artık şu an 8 aylıklar yoksa bizim yaptığımız her seste uyaniyorlardi.Momtessori yatak kullanıyorum bende odalarında böylelikle düştü,kalktı gibi derdim yok çok şükür.. Kapılarımız da yan yana olduğu için mutlaka bana ihtiyacı olduğunda duyuyorum
Eymeninannesiiiiii 1Anne22 4-5 aylıktı odasını ayırdığımızda bizim sesimizden uyuyamıyordu maalesef telsiz almıştık küçücük bir sesi duyuluyor zaten ilk hafta biraz korkuyla geçiyor sonra sonra alışıyorsun 😊