Sumelimami 4 ay 20 gün olduk. İkigündür emmiyor beni aç olsa bile iki çekiyor sora ağlamaya başlıyo. Sütüm var ama gögüsümü sıktığımda ip gibi incecik fıskırıyor bu mastit mi bu yüzdenmi rahatsız oluyo ve napmalıyım😔😑
BurcuKucuk Sumelimami canım çok geçmiş olsun Rabbim yardımcın olsun. 4.ay atağını yaşıyorsunuz muhtemelen ( en zor atak dönemlerinin başında gelir kendisi ) sen pes etme 2 de çekse çeksin unutma ki geçici bir süreç bu, sakın kendiniz üzme 🥰