Merhaba benim de sütüm az ve mama vermek zorunda kaldım 5 günlükken üstüne bir de pamukçuk sebebiyle bebeğim memeyi istemedi 2 hafta sadece sağıp verebildim biberonla. Daha sonra eds (emzirme destek sistemi) ni keşfettim bebeğim 1 aylıktı 6 numara sonda ile mamayı göğsümden veriyordum hem göğsümü çekti sütü aldı hemde mama geldiği için sinirlenmedn uzun uzun memeyi emdi o süreci geçirmemde çok faydası oldu biraz sabır işi ama önce memeyi tutturacaksnz snra ben yandan ağzına sokuyordum sondayı mama gelince zaten sakince devam ediyordu emmeye. 3 hafta o şekilde besledim Şimdi bıraktım o yöntemi kısa da olsa göğsümi emiyo süt bitince peşine mama veriyorm lansinoh biberonla