Aysuuu 58 kiloyla hamile kaldım 76 kiloyla doğuma girdim “ Sezeryan” 3 ay olucak yarın 65 kiloyum dahada gider umarım bazen kafaya takmamaya çalışıyorum emzirdiğim için süt olsun diye yiyorum sonuçta ama boydan aynaya bakınca kendime bakasın gelmiyor sırf yağ vücudum herkes iyi diyor ama çıplak bi ben görüyorum