Ne zaman iyileşti yaranız acaba? Ben 1 ay oldu olalı iyi durumdaydım zorlamıyorum da çok ama şu sağ taraftan çok çektim kızarıp kabarmıştı jel verdi doktorum kullanıyorum bugün apse olur da patlamış gibi bir şey oldu pansumanı yaptım kapattım. Aynı şeyleri yaşayan oldu mu ne zaman kurtuldunuz tamamen ya