Arzuegemen Gece mesaisinden Merhaba:) Oglum 2 aylik, henuz bebek arabasi almadik, kullanipta memnun kaldiginiz bir model var mi?
Prenses_annesi22 Arzuegemen valla hafıf bısey almaya calış derım esım gttı bana saglam dıye joie chrome bebek arabası aldı cok guzel surusu cok rahat dar yerlerden gecıyor tam dık oturması var bnm kızım yatmayı sevmıyor dıye aldı ama tek basıma ındrmem ımkansz cok agır 🙄 baby me nın bebk arabası cok hafıf mesela onuda bgendım hafıf ıstersenız onlrdan alın derm yoksa chrome cok ıyı subat ındrımını kacrdınız bırde kraft var onda devam edyp ındrım bakın ıstersenız oda hafıf kullanıslı