Mnglsrn2klp Merhaba anneler. Yardim ederseniz sevinirim. Benim acil sut sagma makinesi almam lazim. Ama manuel mi yoksa elektirikli olanlar mi daha kullanisli. Cok sik kullanmayacagim. Bebegim emmedigi zamanlar gogsum cok doluyken kullancam. Lutfen yardim edin. Marka seklinde yazarsaniz benimde arastirmam daha kolay olur. Simdiden tesekkurler..
SahinE Mnglsrn2klp kesinlikle elektrikli manüel hem zamandan alıyor hem yoruyor mamajoo çok iyi birde medela
Annesirintugceuzun Mnglsrn2klp Wee baby nin manuel pompasını aldım . Çok memnunum. Çok kolay kullanımı hiç kol yormuyor ve fazlaca sağıyor. 🤗 hem de 50 tl sadece 🤗
Esyagiz Bugün ben e bebeğin markası olanı aldım. Şuan memnunun güzel çekim yapıyor elektrikli al derim. Manüel çok zor olmuyor
Alparslannn Phılıps avent elektrıklı kullanıyorum yaklasık 3 aydır cok memnunum tavsiye ederim sesi rahatsız etmıyo 3 ayrı cekım modu ve gogug ucu masajı var
babyfaceee Kbrakurt Evet çok uzuldum zaten azdı sütüm günde 3 kez anca verebiliyidum 120 60 80 ml oda gitti 😔