Aynı şey benim başıma da geliyor. Nefes alamıyormuş gibi oluyor. Sonradan çözdük ki bebeği gaz birikip tıkıyormuş. Emzirdikten sonra muhakkak gazını almaya çalışmalı ve çok uykulu olsa bile gazı çıkmasa bile emzirip hemen yatırmamalı. En azından bir süre omuzda tutulursa süt mideye iner inşallah.