sirdaass Serappekcan19 6.5 aylık oldu bebeğim bugün reglimin 2.günü tır çarpmışa döndüm 🥴 kızken karın ağrısından ölüyodum şimdi gram ağrı çekmiyorum eskisi gibi ama kemiklerim aşırı ağrıyo sanki dayak yemiş gibiyim… 1 seneye kadar normal bir durummuş 🤷🏻♀️
melikeeomeer Serappekcan19 4 ay 19 gün oldu hala olmadım dolduğğğuum patlama yaşıycam galiba oldugum günü tarihe yazacagımmm🤪🤪🤪
S3d Serappekcan19 benimde 3 aylık 1 kere çok az oldu , acaba ne zaman düzene girer merak ediyorum bende
eymenugur_721 Serappekcan19 cnm normal sayılıyor bı seneye kadar ama ben iki dogumumda da 40 çıktığı gün adet oldum ve düzenli bı sekilde devam ettim arada aksaklıklar oluyor 1 2 gün ama normaldir
Naciyedinc Benimkide 4 buçuk aylık bende olmadım. Geçen rüyamda gördüm olmuştum, nasıl ağlıyorum ama hüngür hüngür. Onca zamanın rahatlığı bozulsun istemiyorum vallahi 🤦🏻♀️ Zaten tuvalete bi kere gidebilirsem şükrediyorum bide o çıkmasın başıma 😄
Elifff12 Serappekcan19 Eger emziriyosaniz 2 yıla kadar da adet olmayabilirsin demişti bana doktor ama 6. Ay oldum