Pek bilgim yok acikcasi ama internette baktigimda bu sekilde yaziyor . Umarim kötü birsey yoktur rabbim saglicakla kucagina almayi nasip etsin 🙏
Ancak hamileliğin 2. yarısından itibaren, plasenta previa’ya bağlı kanamalar görülmektedir. Rahimin kasılmaları ve rahim ağzının açılması ile birlikte plasentadan kanama başlar. Bu kanamalar bazen kendi kendine ya da eken doğumu durdurucu tedaviler ile sona ermektedir.