Bi an önce olun amilyatınızı o acıyı ağrıyı çekmeye değmez bu şekilde bebeğinle ilgilenmen daha zor oluyor çünkü o atak gelince insanın gözü birşey görmüyor, her yaşadığınız ağrı yani atak, amilyat zorlaştırıyor bilginiz olsun, 1 gün hastanede kalıp çıkıyorsunuz kapalı amilyat oluyor iyileşme daha çabuk oluyor