Bonnusimo aynı durum benim oğlumda da söz konusu. Şu an tam 3.5 aylık. Salyalarina yetişemiyorum, elleri hep agzinda. Bizim ellerimizi de yakaladığı an ağzına götürüyor 😂 Huysuzlugunu hiç soylemeyeyim 🤦 Alt damağında minik beyaz bir nokta var. Diş belirtisiymis ama tabi hemen çıkmaz 5. Ayda da çıkabilir 8.ayda da dedi. Sizin de dış belirtisi olabilir. Kolaylıklar diliyorum 🤗