Kızlar merhaba,
1 ay 9 günlük bebeğim var. Uyumlu ve sakin bir çocukTU. Normalde geceleri 3 saat uyuyor, sakim sakin uyanıyor, kendi kendine bile uykuya dalıyordu. Bu gece saat başı çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor. Emerken de sakin sakin emerken birden kuvvetlice meme ucunu çekiştirmeye bağırıp söylenmeye başlıyor. Tüm bunlar bugün başladı, nedeni ne olabilir? 5. Hafta geçti 6.haftay girdik ama atak mı yaşıyoruz acaba?