Sltnncr benimde bebeğim tam 7 aylık oldu bugün bizde bir haftadır gece saat başı uyanıyoruz atak haftası ama anlamış değilim bende çok yorucu gerçekten saat başı uyanmak ve emmek istiyor kucağımda sallanarak uyur onu bile istemiyor direk meme istiyor yarın gece yatmadan tok tutan bir muhallebi yapıp denicem sadece meme emiyor çünkü bizimki