[silindi] Gazı var olabilir karnı ne kadar yumuşak olsada gazını cıkarsada tamamini çıkaramıyor olabilir cunku daha cok küçük belkide sizi isteyio olabilir. Benim kızımda arada oyle yapıyor hemen kolları ayaklarını masaj yapıp gazını cıkarıyorum ardından yarim kundak yapiyorum kucağıma aliyorum hemen uyuyo. Yarım kundak iyi geliyor karnını karnima koyuyorum ısıcak oluyor yatağa koyarken tam kucağımda mış gibi yan yatırarak karnina hafif bisey koyuyorum cok guzel uyuyo deneyin isterseniz belki sizde iyi gelir.