sempatiksebek Merhabalar bebeyimde döküntüler ve kakada kan görüldügü için süt alerjisinden şüphelendi hekim kilosunu az buldu gaz vs var mı dedi ve zaditen başladı çok uyku yaptı bebeyimde bu ilac zararlı mı alerjik bebek için mi
[silindi] sempatiksebek bize oğlum uyumuyor diye vermişti doktor. Kolik ve diş döneminde uyku yapar gece bir ölçek ver demişti sadece. 20 gün kullandık. Okadar güzel uyuyoduki. Doktor korkma zararlı bir şurup değil demişti. Eczacıyada sormuştum oda zararlı değil demişti. Bir yaşında kullandık. Bi yan etki görmedik.