Annelerimm bebeğim 6 aylık tadımlar bittikten sonra ek gıdaya nasıl devam edicem acaba anne sütüyle besleniyor emzirmeye devam edicem ama ne zaman emziricem ne vericem doydugunu nasıl anlayacağım çok stresim ilk bebeğim ve tecrübesizim 😔 Bildiğiniz ek gıda süreciyle ilgili kitap yada takip ettiğiniz hesap var mı ?