Merhabalar,kızım 4 ay 24 günlük.Gaz problemi,reflü gibi problemleri hafifleyince,bende hafiflerim sanmıştım ama maalesef yanılmışım. Önceden gece uykusuna emerek memede dalıyor sonra yatağına yatırıyordum.Gece 2 ya da 3 kere kalkar,sabahleyin de birlikte bizim yatakta uyanırdık.Ne zaman ki 4.ay uyku gerilemesi meydana geldi,bizi uykusuz bıraktı,yeter ki uyusun bizim yanımızda uyusa da olur dedik,hatayı orada yaptık.Hala uyku gerilemesi geçmiş değil, ama bizim kız son birkaç gün bizim yanımızda sürekli meme arayışında olduğu zaman ağzında meme uyumaya başladı.Benim meme bildiğin açık,kız benimle yatıyor, eşim salonda.Uykusu uyku değil,sürekli uyanıyor ağzında meme olmadan uyumuyor.Yerine beşiğine koyuyorum,hemen anlıyor bana temas etmediğinde;sonuç yine bizim yatak.Ben artık zombi gibi oldum,gözümün biri açık biri kapalı.Gündüz uyuyayım diyorum bensiz yine uyumuyor.En ufak kıpırdamama uyanıyor,geri meme olmadan dalmıyor.Ya çok uzun oldu ama bu uyku gerilemesi olayında aynı şeyleri mi yaşıyoruz,yoksa bizim kız biraz abarttı mı?Nasıl kurtuluruz bu durumdan,kesik kesik de uyusam rahat uyumayı özledim…