Benim kızda reflü var, burundan kusuyor evet ama sorun değil yani. Eğer reflü belirtisi varsa yemesi bitince gazını çıkartın ve 10 dakika yatırmayın. Ben reflü yastığı almadım, yastığını 10 cm yükselttim iyi geldi. 5 aylık arada oluyor yine o yüzden sık aralıklarla yüz üstü yatırıyorum, gazı varsa kendiliğinden çıksın diye. Mide kapakçığı geri attığı için ve gaz olduğu için, ağzından gazı çıkaramayınca burundan kusmuk çıkıyor bazen. Uzun oldu yazım biraz ama ben çok araştırdım ve kaç doktora danıştım 😉