Erenindamlasii Merhaba arkadaşlar. Oğlum altı aylık hala sünnet olmadı. Buralı değilim yardım alabileceğim pek kimse yok sünnet yaptırmak istiyoruz ama yanında olmak istiyoruz bebeğimizin hastanelerde mümkün değil nerde yaptırdınız sünnetinizi yardımcı olursanız çok sevinirim
Erenindamlasii Emine-tekn hayır orada da bebeğimizin yanında bulunamayacagımızı duydum bu yüzden boşuna konuşmak istemedim ben yanında olmak istiyorum özel klinik doktor bilen birisi vardır belki diye düşündüm ama pek fikri olan yok sanırm