2.5 aylık nenegim var kizlar doğduğundan beri sadece sol gogsumu emiyor sağ bı turlu emdiremedim sagıyorum hep o şekilde veriyorum ama sanki süt szaldi gibi ve artık canım yanmaya başladı 3 gün dur hiç sagmadim şimdi sagip versem bozulmisdur yoksa atmalı miyim ?