Dinler_12 Ask2 nasıl yani kendinizden emşndiniz ama adet olmuyordunuz sonuç hamileydiniz doğru mu anladım
Ask2 Dinler_12 evet gecen yıl tabiki bu olay şuan dogurdum 3aylık olacak ama herkeste olacak bişey yok agrım vardı filan öylesine dışarda eşime test al dedim saçmalama dedi ya al merak ediyorum dedim evde güle oynaya yaptım cıkmaz diye öyle bir rahatım ki bir baktım çift çizgi 3ay ağladım
Ebruatktrk Ben ebeye sordum emzirirken bir de adet olmak sizi ve vücudunuzu çok yorar bu yüzden adet olmuyorsunuz 1 yıla kadar normal dedi ama ylne de tedbirli olmak lazım doğumdan önce bende polikistik vardı ooo belki sen 2 sene olmazsın dedi 😊