Etionvxg ellerini daha tam kullanamıyorlar, o yüzden öyle, ben kundağa karşıydım o yüzden çok zorlandım, baktım hiç uyuyamıyordu, ya yarım kundak yapıyordum, gündüzleri de yüz üstü uyutuyordum, kafayı rahat çevirdiğini gördüğümden itibaren de geceleri de öyle yatırdım, yoksa hiç uyuyamıyorduk 🤦🏻♀️ 7. ayımıza giricez hala çok seviyor yüz üstü uyumayı ☺️