Bsrumut merhaba benim eşimde de aynı bel soğukluğu gibi belirtiler vardı akıntı dan yanma dan vs bahsediyorum bunlar bel soğukluğunda işaret diyorlar ama değil eşimi her şekilde takip ettigim için bel soğukluğu diyemiyorum ki bu bizden de bulaşabilen birşey genelde doğum yapalı bir kaç ay olduğun da yaşanan birşey doktorumuz üşütmüş olabilirsin eğer tekrarlarsa eşinde iltihap vardır ve bu sana geçiyordur dedi burada yazılanlara lütfen bakmayın ve eşinizi yargılamayın hal hareket telefon vs buralarda değişiklikler yoksa üşütmüş olabilir internetten araştırırsanız temiz tutulması lazım ilişkiden sonra sıcak düş alınmalı her wc veya banyodan sonra ıslak bırakılmamalı ve her girilen wcye su tutulup sonra ihtiyac giderilmeli bunlar iltihap yapıyor diyor bilginize