Kızlar iyi geceler oğlum bir aydır huy mu edindi bilmiyorum üzerini hep açıyor geceleri tepine tepine 🤦🏻♀️ 4ay 12günlük ev 23-24 derece standart kaç tog ve hangi beden almalıyım 🤦🏻♀️ Aslında almak da istemiyorum şurda bir iki ay kaldı kış çıkıyor ama üzerini örtmekten uyuyamaz hale geldik büyük alıp seneye de giyer mantığı yapsam uyurken rahatsız olur mu diye de düşünüyorum 😑