Happymooms ya daha çok küçük onun en fazla 1 saat uyanık olması lazım. Gaz olsa dalmaz ağlar, aç olabilir diye düşünüyorum. Benim kızım ikinci gecesinde hiç uyumamıştı, emziriyordum göğsümde uyuyordu sonra hemen uyanıyordu. Mama verince uyumuştu. Meğer boş göğsü emiyormuş. Sonradan sütüm geldi çok şükür ama o geceyi düşündükçe vicdanım sızlıyor.