Volmine Kızlar bugün babay me bebek bezi aldım . İki paket bakalım memnun kalacak mıyız? Eğer memnun kalmazsanız para iade yapıyoruz dediler bakalım . Siz neler düşünüyorsunuz? Sleppy kullanıyordum.
GokturkAlp Volmine Bence güzel bez ben kullanıyorum. Ama şlk değişiklikte hafif kızarıklık yapıyor popoda ki normal bez değişikliğinde.pişik önleyici sürüp takarsanız bezi o da olmaz.
Birnur Volmine Ben dogdugundan beri baybme kullaniyorm cok sukur hic sikinti yasamadik ozelikle cisini hic sizdirmiyor kac saat kalsa bile Suan ebebekte bezlerde guzel indirimler var sleepy de indirimde kizlar.ben stok yapiyorum indirime girdikce
Volmine GokturkAlp canım sleppy fiyatı uçmuş güzeldi ama indirime çok girmiyor birde. Bakalım pişik yaparsa getirim dediler
Volmine Bellatrix hadi bakalım yazarsın bak eğer memnun kalmazsan getir ee bebeğe iade alıyorlarmış 😊
MAmother @Volmine doğumdan beri onu kullanıyorum, 5 aylık olduk 4 numarasına geçtim. Bir kere aceleden sleepy aldım, sleepynin 1 numarası baby me nin yenidoğanı kadar falandı. Kullanamadım. Şimdi baby me den şaşmıyorum çok da memnunum.
2021eylul Volmine kalın ama rahatsız edici bir bez degil zaten 3 ya da 4 saate değiştiriyoruz gece de taktım bisey olmadı
Volmine 2021eylul canım benim bebeğim iki günde ve üç günde bir kaka yapıyor . 18 aylık çok yiyen bir bebek değil . Çiş de çok yapmıyor nedense iki kere günde değişiyorum doldurmuyor bile düşün bazen fazla yapıyor o kadar
VERA19 Volmine Prima kullanıyorum ben.Sleepy ve Baby Me denemiştim.Baby Me kesinlikle fiyatına göre piyasada ki en iyi bezlerden biri.Hele sleepy’e göre o kadar iyi ki bence memnun kalıcaksınız😌