Annnisshhh canım benim doğurduktan 2 ay sonra kaburga ağrısı başladı doktora gittim skolyoz var dedi sonra ağrım tabiki geçmedi mr çekildi omurgamda çökmeler oluşmuş gebelikte ve sonra nadiren görülürmüş kemik erimesi var ileri derecede ve omurgamda erimeye bağlı çökmeler oluşmuş hemen beyin cerrahına git derim mr çektir bide kemik ölçümü yaptır bu sırada bebeğini kucaklama eğer varsa kemik erimesi bebeği kucaklamak yasak kesinlikle ben 2 aydır kucaklamıyorum