zeynepaskin Merhaba herkese, bugün 5. Ayımıza girdik kızımla. Bebeğinin saçını kesmek gibi bir düşüncesi olan ya gereksiz bulan var mı aranızda ? Kessek ya da kesmesek bir fark olur mu ?
Mu-Mi zeynepaskin Kızım 3 aylik bi on gün oluyo keseli valla bilmiyom iyimi ettik kötümü nasıl olur uzaması bilmiyorum
Minikuzu zeynepaskin 1 yaşına girdikten sonra kestim hani sırf acaba kessem daha mı iyi çıkardı saçı pişman olmamak için. Ama keşke erken kesseydim ben daha çok üzüldüm ağladım düşünüyorsanız erkenden kesin büyüdükçe zor oluyor
Mervea zeynepaskin 1 yaşından sonra kestirdim ama kestirmesemde olurmuş kimileri gür çıkar deyince ama aynı tek fark hepsi beraber uzamaya başladı
Nuraykacar zeynepaskin Ben 4 aylıkken kestim oğlumun saçlarını çünkü çok dökülüyordu ağzına giriyordu hiç kesmek istemezdim ama onun için kestim😪
zeynepaskin Dorukmomy Dorukmomy o zaman ben kesmeyeyim bakalım sonucu nasıl olacak😅 zaten kıyamıyorum kesmeye🥲
Dorukmomy zeynepaskin bence de kesme ben keltos yapmaya kıyamadım zTen azıcık döküldü arka da oda suan cıkıyor hiç bir yeri başka bozulmadı yani değmez kesmene boşver