Oglusannesi26 Bir kaç hafta önce şöyle bir yazı okudum. Bebeğiniz beşikte yatmak isteyorsa bunun nedeni güvensizlikmiş. Yapacağımız şeylerden biri ise, onuna orada gün içinde oyun oynamak beşiğinde de güzel şeyler yapabileceğini bilmesi ve kendini rahat hissetmesiymiş. Mesela akşamları yatmadan yarım saat önce yapmaktan hoşlandığı şeyleri bebeğiniz beşikteyken yapabilirsiniz. Benim kızımda ilk zamanlar ilk 2 ay üstelik, hiç beşik istemiyordu. Genel olarak yanımızda yatıyordu. Sonra bu yazıyı okuduktan sonra bende denedim. Gün içinde, akşamları, geceleri. Şimdi beşiğinde olunca mutlu oluyor. Beliğine koyuyorum ellerini böyle bevresimde gezdiriyor, sonra mutlu mutlu tekmeleniyor. 😄😄
Deneyebilirsiniz belki de bu yolu 😊