Merhaba arkadaşlar 17aylik bebeğim hem yumurta alerjisi var ,hem beslenmesi çok az, çok fazla sinirli ağlayarak herşeyi yaptırmaya çalışıyor ve artık olmayınca isirdigini farkettim,hemde gece uyanmalari çok.nerde yanlış yapıyorum ne yapmalıyım.bilgisi olan yazabilir mi sizlerde durum nasıl?..