Merhaba canım anneler. Birşey sormak istiyorum. Bebeğim gündüzleri uyku düzeni çok fazla yok hatta hiç yok denilecek gibi. Akşamları çok zor hiç uyumuyodu ama yaklaşık 1 haftadır falan saat 10 da uyuyor. Uyanırmasak en fazla 6 saat kadar uyuyor. Uyanıyor emiyor tekrar uyuyor. Ama eğerki sabaha karşı hava aydınlanacağa yakın uyanıyorsa. Bidaha asla uyutamıyorum. Gündüze alıştıramadım birtürlü. Gündüzleri sürekli memede durayım emeyim meme ağzımda uyuyayımm diyor. Beni hiç bırakmıyor. Doktorda rahat etmem için dinlenmem için günde 4 kez mama vermemi söyledi. Bende 2 gündüz 2 akşam veriyorum. Geceleri beni emer uyur. Gece uykusunu seviyoruz galiba. Yada anlıyor gece uyuyor olmamızı bilemiyorum. Bebeğimin beşiği bizim odamızda. Bende diyorumki. Odamıza koyu renkte bi perde mi alsam. Faydasını görürmüyümki. Amacım akşama kadar orda karanlıkta uyuması değil tabiki gece gündüzü ayırt etmesi gerekiyo. Sadece 1 2 saat daha fazla uyuyup ikimizde dinç olmak bende dinlenmiş olmak için. Zaten gündüzü anlasın diye evin için aydnlık yapıyoruz hemen açıyorum perdeleri. Bazen geceleride mama veriyorumki hani rahat uyusun diye. Niye bu kadar çok uyuyor diye şaşırmış olabilirsiniz daha çok küçük diyebilirsiniz. Doktorumuzla konuştuk. 1 ayı geçtikten sonra geceleri en fazla 8 saat uyuması çok normal dedi sakın uyandırma uyusun dedi. Kendi acıkınca uyanır zaten dedi. İçim çok rahatladı önceden vicdan azabı çekiyordum. Uyandırsammı uyandırmasam mı diye. Uyandırıyodum bazen doktor uyandırmana gerek yok rahat uyuyun deyince bi ohh çektim 🙈 sizde perde olayı mantıklımı? Gündüzleri neden uyumuyor sürekli ayağımda sallıyorum memeden uyuyunca alıyorum ayağımda koyunca 10 dk sonra şıp gözler açık hemennn