Gündüz pek bi şeyimiz yok. Uykularımız da fena sayılmaz. Ama gece uykusu zamanı geldi mi uykuya geçse bile uyanıp ağlıyor. Dün gece 4 kere tekrar tekrar memeye alıp uyuttum. Bu akşam memede de uyumadı. Oyuncaklarla da oynamıyo. Devamlı bi ıııığğğ sesi. Mızırdanma. Yatakta yatıp yuvarlansak uyumamaya razıyım ama o asla yok yani direk ağlamaya başlıyo. Babası kucağına alsa ağlamadan dursa bile sürekli bana bakıyo ve bana gelmek istiyo. Çok yoruldum anneler? Bu ne diş mi atak mı ek gıdaya geçtik onların gazı mı yoksa doymuyo mu? Ne yapacağımı şaşırdım. Çok yoruluyoruz geceleri. Sabaha kadar da sık sık uyanıyor. Memeye alıyorum uyuyor pek emmiyor ama sık sık uyanıyoruz. Öyle işte… Var mı bizim gibi olanlar?